miercuri, 1 februarie 2012

Deja vu

Deja vu is a sign of intesection between dream and reality.
 De cate ori nu am simtit acea stare de deja vu care ma ducea cu gandul ca o luam razna.E straniu fiindca se intampla de multe ori si nu reusesc sa deslusesc adevarul.Cand s-a mai intamplat acest lucru,de ce am impresia ca am mai trecut odata prin asta?Poate ca am facut-o,dar nu imi pot aduce eu aminte.Multe lucruri nu mi le amintesc din trecutul meu si cateodata e frustrant,in alte cazuri nici nu-mi pasa.Dar poate ca senzatia de deja vu pe care o am intr-un anumit moment nu are nicio legatura cu realitatea.Poate ca ce simt s-a intamplat intr-un vis iar eu nu reusesc sa fac diferenta intre taramul oniric si strania realitate.
 Vis,deja vu,realitate...Sunt confuza.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu