sâmbătă, 17 martie 2012

Să zicem că...

Like a fantasy...



  Sa zicem ca...ne-am transforma in fluturi ori de cate ori am manca capsuni.Oare ne-am pastra constiinta sau am incepe sa gandim ca un fluture?Daca m-as transforma intr-unul si mi-as pastra mintea intacta,as zbura neincetat:prin gradini cu flori superbe ca sa ma imbat cu culoare,pe pajistile intinse si batute de vant ca sa ma simt libera,pe la casele batranilor unde inca se traieste ca odinioara doar ca sa simt trecutul mai aproape,pe langa stupii cu miere ca sa vad daca imi vorbesc albinele,prin padure ca sa simt linistea si gazele,pe langa pisici ca sa simt pericolul,dar nu in apropierea copiilor fiindca nu vreau sa ma joc cu focul si sa mor.Iar cand m-as fi saturat de zburat si simtit lumea,m-as intoarce acasa si as redeveni om,insa as pastra niste capsuni pe aproape pentru cand mi s-ar face dor sa simt universul.Si as zbura din nou...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu