miercuri, 2 mai 2012

Damn heat...

Curses and winterstorms.

   E prea cald.Eu,care sunt o adoratoare a iernii,sufar in dezastrul asta climatic in care in luna mai e la fel de fierbinte ca in iulie sau august.Simt cum mi se scurge energia din mine,lenea imi acapareaza fiecare fibra si nu mai am chef de nimic.Soarele straluceste mult prea tare si,daca inainte nu-mi placea fiindca ma orbea,acum chiar il urasc fiindca ma transforma intr-un zombie,fara vlaga si apatic.
  Vreau racoare!!!Nu mai vreau soare!(si uite ca am facut si o rima:D) Cam asa ma simteam eu azi pe la scoala(un adevarat incinerator,mai ales pe la etajul 2 unde am eu clasa) si pe strada,incercand sa ajung in statia de autobuz fara sa incep sa urlu ca o nebuna la soare sa se duca naibii.----->
   I'm burning.....oh,it hurts...damn you,sun...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu