marți, 29 mai 2012

Melodious Pulse

Catastrophe Rhapsody


  Acordurile nebunesti de chitara ma fac sa-mi pierd capul.Sunetele lor metalice se impletesc in sangele meu,preluand controlul asupra mea.Inima imi tresalta,pielea ma furnica si ma simt ca un peste in apa printre toate melodiile astea geniale.Inot intr-un ocean de zgomote melodioase,voci epice si povesti,cu ochii inchisi si mintea zburand libera in vazduhul imaginatiei.Pulsul mi se accelereaza pe masura ce cantecul se apropie de final si stiu ca va fi superb.Tobele ma tin legata de ritm,in timp ce basul imi pulseaza salbatic in vene,umplandu-ma de energie.Finalul explodeaza intr-un amestec de instrumente si voci devastatoare,curmate brusc de linistea sfarsitului.S-a incheiat.

  And some Kishow for my darlings.^^

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu