joi, 10 mai 2012

Thriller time

Shout it out,we're fearless and young.


  Deeeeci,cand ma intorceam ieri seara de la scoala(da,a inceput programul dupa-amiaza,fuck my life:((( )impreuna cu mah sis,Ama eram la o trecere de pietoni asteptam sa se schimbe semaforul si vorbeam.Am observat la cativa metri de noi un autobuz din ala vechi,rablagit,cu care sigur dai ortu popii stand linistit pe partea lui,nemiscat si fara sofer(era prea intuneric inauntru ca sa vad ceva).In plus,se afla sub un copac infrunzit si umbra care il invaluia era si mai mare.Nu l-am luat in seama.Imediat ce trecem pe partea cealalta a strazii,intorc capul spre autobuz si il vad:indreptandu-se fioros spre noi doua,intunecat si cu un fum/gaz albastrui in urma sa.Imaginatia mea bogata...si bolnava...a luat-o razna si am strigat spre Ama cu groaza,dar in gluma,luand-o de cot si marind pasul:"argh!VINE DUPA NOI!!!!!!"Ce a urmat a fost ceva neasteptat:sis s-a speriat,pe bune chiar.Era toata:"Unde?!Cine?"si se uita in jur si nu vedea decat un batranel inofensiv.Am ras,foarte tare,ca nebunele pe strada,eu aproape sufocandu-ma.=)))Se pare ca sis chiar s-a speriat,fiindca o tinea intruna dupa-aia cu inima ei care batea foarte tare si cum ea nu-si simte inima batand.Niciodata.
  A fost o experienta...geniala=)))
  'Cuz this is thriller,yeah!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu