duminică, 3 iunie 2012

Inu x Boku SS

 You can find epicness in every little thing.

 Orice serie buna are si un sfarsit.In cazul meu,Inu x Boku SS.L-am inceput cu ceva timp in urma,si cum ieri aveam timp,mi-am zis sa vad si restul din anime,adica 3 episoade.Serialul asta a avut numai 10:((
Kagerou and his epic farewell
 Buuun.A fost...hearttrobhing finalul,serios,m-a emotionat atat de tare incat aproape ca m-am topit in scaun.Reactiile lui Miketsukami au fost perfecte,iar Ririchiyo a fost chiar draguta.De la bun inceput mi-a placut de ea pentru simplul fapt ca nu era ca restul eroinelor de shoujo.A fost scurt dar a avut de toate,mai ales umor.Oh da,umor cu galeata.Mi-ar fi placut sa vad dezvoltate si celelalte personaje,mai ales dragul de Kagerou-sama care a facut serialul asta epic.Nu-l voi uita niciodata:))
 Desi anime-ul s-a incheiat(superb!),in manga lucrurile se complica,mult mai mult.Asa ca am sa astept fiecare capitol rabdatoare,dar si putin trista fiindca nu o sa mai aud minunata voce a sadistului nostru si a lui Zange-tan(tipul e roscat,are urechi de iepure si e adorabil de creepy,so FTW) si nici reactiile delicios de amuzante ale lui Miketsukami cand e in preajma lui Ririchiyo.

Zange.Reminds me of Cheshire Cat,even with the rabbit ears.

Ririchiyo Shirakiin

 <----This made me feel disturbed because I associate sparkling men with Edward Cullen. ( ̄д ̄;) But of course I like Miketsukami  way better than any sparkling vampire.
THE sparkles!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu