marți, 12 iunie 2012

Summer Freedom

 The air was warm and heavy and smelled like summer city nights.


  Simt cum vara cu adevarat vară se apropie tot mai mult.Zilele par sa se scurga din ce in ce mai repede,dar totusi cu o incetineala deprimanta.Simt nisipul sub talpi,aud marea si valurile care se sparg de geamandura,aud si tipetele pescarusilor care planeaza deasupra noastra,simt soarele infierbantandu-mi pielea si briza sarata racorindu-ma.E un fel de pace interioara pe care nu o pot capata decat vara,cand nu ma mai tine nimic pe loc(...scoala...) si pot sa ma arunc in mijlocul actiunii fara sa imi fac griji de consecinte.Vad vacanta de vara ca pe o camera.Cand incepe,intru pur si simplu pe usa,ratacesc fara tinta,iar atunci cand expira timpul, ies.Mi-a intrat in obicei sa vad timpul ca pe un obiect concret;intervalele de 5 minute trec pe langa mine,nu secunda cu secunda,ci cu totul,ca niste bucati de prajitura mancate in fuga.Cand mananci o prajitura nu iei cate o firmitura,ci cate o bucata.Astfel ca vad vacanta de vara ca pe un tot,fiecare luna are o imagine proprie bine implantata in imaginatia mea,ca niste file de carte pe care atunci cand le-ai terminat de citit le dai deoparte.Si asa se termina vara la mine.Pe cat de incet a venit,pe atat de repede se va termina.
 Mda,nu e chiar ce ascult de obicei,dar hey,melodia asta a rasunat in jurul meu toata vara trecuta si cand am reauzit-o mi-am adus aminte de zilele de la mare si de cat de bine era.It kind of got me in the mood.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu