sâmbătă, 7 iulie 2012

Beach,sea,happiness

Everyone is smiling,I feel like smiling too...


 Siiiiiii,am fost si la mare.Cu mama.4 zile.Desi e vorba de un loc pe care il ador pur si simplu,a fost extrem de plictisitor.Ca niciodata de fapt.Probabil fiindca peste tot in jurul meu erau oameni fericiti,familii,grupuri de prieteni care au venit sa se distreze ,iar eu stateam si leneveam pe sezlong si ma uitam la ei.De la bun inceput stiam ca nu o sa fie nimic fascinant la aceasta ''iesire''.A fost prea din scurt(tata ne-a spus ca ne trimite la mare doar cu cateva zile inainte),prea putin si am avut si cateva probleme.Cum ar fi pierderea trenului,luarea unuia cu juma' de ora mai tarziu,luarea altuia prin Buzau unde trebuia sa asteptam alte 30 de minute,dar de fapt a avut intarziere deeeeci am stat cam o ora prin statie si nici macar n-am prins vreun loc bun.Imi place sa merg cu trenul,chiar foarte mult,dar daca nu am primit un loc bun unde sa stau,everything is pointless then.Cel putin la intoarcere am avut companie buna.O dragalasenie de baiat cu familia lui.Era din apropiere de Iasi,de-o varsta cu mine,blond si cu cei mai superbi ochi pe care i-am vazut vreodata @_@ Verzi,stralucitori (reaaaally sparkling) si ma faceau sa zambesc ori de cate ori ii intalneam cu proprii mei ochi.Iar eu nu zambesc asa usor.Era ca un reflex si buzele mi se miscau instantaneu.I think something's wrong with me-_-''
 Sper doar ca in august nu va interveni vreo ceva si o sa pot sa merg din nou in acel loc special mie:marea :)) Nu va fi cu nimic diferit de mica mea "excursie" de zilele astea avand in vedere ca de data asta voi merge cu tooooata familia,dar ce ma intereseaza pe mine e sa apuc sa mai inot putin,sa-mi definitivez bronzul-pentru ca am stat aproape numai sub umbrela si,cum soarele ma uraste,m-a prins numai cand eram imbracata si ma plimbam...stupid sun-__-- si sa mai vizitez cateva magazine,mai ales o anume librarie geniala si superba<3
 Ah,fericire de vara...
 Iubesc trupa asta<3 Nu e ea chiar o melodie de vara,dar mi s-a parut extrem de potrivita cand o ascultam pe plaja.It makes me dance,yeah \:D/

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu