marți, 21 mai 2013

Hurt

"When you look in my eyes
You get what you see
Understand if you can
That I am who I am.
Think twice before you try to read me
Before you try to lead me into your trap
You've got no right to play with my emotion
'Cause you should know that I'm much deeper than that
There is no way
I can love you with half of my heart
It would tear me apart."


 Urasc oamenii care se folosesc de mine.Am avut incredere,am crezut intr-o prietenie care se pare ca a fost doar one-sided si am fost dezamagita.Din nou.De ce sa-mi pese de cineva caruia nu-i pasa de mine?Nu imi deschid inima chiar oricui,dar cand o fac sunt trantita la pamant,strivita de ostilitate,ranita de persoana care imi era cea mai apropiata.Am uitat toate supararile de fiecare data,am iertat,am tolerat,am tinut in mine,mi-a pasat.I was a fool and I got hurt.
 I thought you understood me,I thought that you cared.But it looks like I've been wrong.Those that don't know how to appreciate friendship,don't deserve it.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu