joi, 14 iunie 2012

In ruinele trecutului

 In a world that simply crumbled

  Privesc in urma si tot ce vad e un lung sir de regrete.Lumea mea se prabuseste intr-un dezastru inflacarat si lasa loc luminii sa creeze o noua casa.Explozii de culoare si gemete de durere izbucnesc in timp ce ma indepartez cu lanturile atarnandu-mi greu de incheieturi.Clinchetul metalului pe pamantul inghetat imi pare nostalgic,poate o amintire dintr-o alta viata?Intunericul va pieri in curand,o voce distanta imi spune,si pare atat de familiara incat ma incred in ea.Las in urma lacrimile si slabiciunea caci am decis sa lupt.Flacarile vechii mele lumi topesc gheata ce m-a inconjurat atat de mult timp si m-a tinut in loc.Apele libertatii se revarsa peste ruinele ce domina noua mea viata si creeaza un drum pe care sa-l urmez,creeaza paradisul pe care mi l-am dorit.Acum tot ce ne mai desparte sunt aceste lanturi ce par sa ma traga in trecut,sunt inca legata de ceva ruinat.In timp ce luminile se inalta spre cerul intunecat si aduc dimineata,accept amintirile si pasesc spre tine...
 

 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu