vineri, 13 iulie 2012

Life

Life is so fragile that it's painful to live...Yet,life is beautiful


 Nu-mi place sa ma gandesc la asta pentru ca ma deprima,dar viata chiar e fragila.Moartea survine atat de usor si de rapid incat nici nu-ti dai seama ce se intampla.Si fara sa stii,totul s-a terminat.Atat de multe lucruri lasate in urma,sentimente si oameni,regrete.Realizez ca inca nu mi-am trait viata si de-ar fi sa mor maine,ar fi ca si cum nici n-am existat.Pentru ca nu am facut nimic care sa arate contrariul.Mi-as dori sa fac multe dar viata nu ma lasa.Asteptarile,restrictiile,toate imi stau in cale.Imi dau seama ca eu iubesc viata enorm de mult...
 Imi iubesc prietenii,lucrurile marunte,cartile,animalele,sa citesc povestioare,muzica,visele,noaptea,cerul,stelele,luna,fotografiile,confesiunile,cafeaua,jocurile,negrul,culorile,arta,
desenele,lumina,hartia,casa,vantul,marea,prietena mea Amalia,persoanele necunoscute,dar simpatice,colegii de liceu,fostii mei colegi,fosta mea scoala,orasul,agitatia specific adolescentina,Missa,Diana si Alexandra,prietenele mele din copilarie Bianca si Diana,ciocolata,excursiile,mersul cu autobuzul,zambetele,bratarile,glumele,bucuria,chestiile pufoase,hainele dragute,mestesugurile,conversatiile,Japonia,lumanarile,bunastarea celor din jurul meu...Iubesc viata.
 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu